Έτσι μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ολοκληρωθεί νέα μελέτη για την ράμπα, ώστε να χαμηλώσει κατά 40 εκατοστά, η κορυφής, ενώ θα προστεθεί ύψος στο κομμάτι, προς την θάλασσα, με την ελπίδα αυτή την φορά οι καταπέλτες των πλοίων να ''πατάνε'' και να μην χρειάζονται λάστιχα για να πατήσουν οι μπουκαπόρτες των πλοίων. Υπολογίζεται, ότι θα χρειαστούν 15 ημέρες για να γίνουν οι εργασίες αυτές. Την περίοδο, αυτή τα πλοία θα δένουν στην δεύτερη πύλη, η οποία χρειάζεται και εκείνη, διαμόρφωση, αλλά όχι σε στυλ καρούμπαλου.
Υ.Γ.(1) Όταν οι πλοίαρχοι των πλοίων της γραμμής, είδαν το καρούμπαλο αυτό, απόρησαν με το τρόπο σκέψης, αυτών που έκανα την μελέτη.
Υ.Γ(2) Πρέπει να είμαστε το μοναδικό λιμάνι στην Ελλάδα, με τέτοιο ντόκο πρόσδεσης πλοίων....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου